Friday, 28 March 2008

Kara gömülmek


2008 yılındaki kadar karla haşır neşir olduğum ve karın tadını çıkardığım bi yıl olmadı. Kesin bişey varsa o da şu ki kar=eğlence. Birzcık sulu olsa da kar kesinlikle nimet ve ben bu nimetin tadını sonuna kadar çıkardığım için çok mutluyum:) bir tio vericem poşetsiz ve yüzüstü kaymak poşetli ve oturarak kaymaktan daha kolay ve daha eğlenceliymiş...Fırsat bulunca kesinnn deneyin...

2 comments:

umit said...

Süpeeerrr :))

O kadar kar nerede bulucam da kayıcam ben yaaa :)

Buket Köşker said...

karadenizde var walla:)
sizin de mecburi hizmetiniz olsaydı siz de bulurdunuz ama beton yığınlarıyla idare edin:P