Saturday 26 February 2011

Sömesterde ne yaptım?

Çok geç kalmış bir yazı. Ben de farkındayım . Sömesterde yaptıklarımı fotograflarda anlattım. Fotograflar Antalya ve Gazipaşadan.Yukarda görülen ağaçlar muz ağaçları.Kısaca Kayseride insanlar karla kışla boğuşuken ben organik çilek, domates, salatalık, avokado ve kamkat topladım. Denizi kokladım. Çınarla tanıştım. Gülşahı, Kemali, Baranı, Elişi , Cemre ve Zeynepi gördüm. 2si animasyon 10 tane film izledim. En çok Equilibrium ve The Usual Suspects'i beğendim. Budur.













4 comments:

1i Yok mu said...

Oldukçe verimli bir tatil olmuş. Akdeniz'in her zaman özel bir yeri olmuştur bende. Sıcakkanlı insanları yeter... Ama her ne kadar Akdeniz'i sevsem de asla Ege'nin önüne geçemez... :)

Ser said...
This comment has been removed by the author.
Ser said...

Buket sen boşladın Kayseri'ye gittikten sonra bu blog işini :) sanırım senden daha fazla giriyorum bloğuna :D Ha bir de son gönderini doğum günümde yazmışsın iyi ki doğdun diyeyim kendime burdan, selamlarımı göndereyim :)

Anonymous said...

Sebzeyi meyveyi dalında görmedikçe hayatın farkında olmuyor insan.

Teşekkürler.