Monday 28 May 2007

Prosedürlerden nefret ediyorum!!!

Yeni bir blogger olmanın hevesiyle hergün girip düzenlemeler yapıyorum.İlk bir hafta muhtemelen bu olay böyle devam eder ama çok yoğun günler beni beklediğinden ileriki günlerde ne yapacağım bilinmez. OKS sınavına az kaldı, mezuniyet , piknik.... Bazen düşünüyorum acaba her istediklerini yapmamak daha mı iyi? Ama onlar benim hayatımdaki rehberlik yaptığım ilk sınıf. Onlara serbest. Sonrakilere bakarız.

Yıl sonu da geldi. Bissürü kağıt harcanacak gereksiz yere yine. Nefret ediyorum prosedürlerden. Bi başbakan olayım resmi evrak diye bişey bırakmıcam. Herkese laptop benden.İmzalar bile bilgisayardan atılacak. Ne bu ya! Eforumun yarısından fazlasını resmi evrak hazırlamaya harcıyorum eğitim ve öğretim yerine!..

Hem olayın şöyle bir boyutu da var: 1 ton kağıt = 8 ağaç
Yapmayalım etmeyelim. Katliam resmen.

Bişey daha var. Her günlük yakılmaya mahkumdur günün birinde..Acaba bu blogların akibeti ne olacak?

lülü

No comments: