Wednesday, 21 November 2007

Mojo - Men in Funk - Çağdaş Özmen

Bu hafta sonu İstanbula gitmeden önce mustafaya süpper bi plan yapmasını söylemiştim uçağın check ini 6da başlayacağı için 4de yolda olmamız gerekiyordu ve bu yüzden gece boyunca uyumamaya eğer aktivite falan varsa varolan aktivitelerden birine katılmaya karar verdik mıstıkla.

Ve Mojoya gittik.:) çok şanslıyız ki süpper bi grup vardı ve inanılmaz eğlendik. Grubun adını henüz öğrendim (Men in Funk) ama bi kez daha gittğimde kesinlikle dinlemeye gidicem bu grubu ve herkese de dinlemesini şiddetle tavsiye ederim.

Benim halimmi ne oldu? Hava alanında kardeş kardeş omuz omuz vermiş uyuklarken (belkide ben horluyodum burnum tıkalıydı) ayşen ablanın sesi kulağımızda çınladı ama ben rüya gördüğümü sanıyorum. özkan abiyle birlikte karşımıza geçmiş gülüyolardı walla gözümü açtığımda:) İzmire gidiyolarmış onlarda tesadüfe bak ya!!!çok salak görünüyoduk kesin:)

Bir de istanbuldan borçkaya kadar tam 6 saat yolculuk yaptm ve gözümü açtığım bir an hatırlamıyorum.
Değdi ama walla ... maşalla istanbul maceraları hiç falso vermiyo.... Bi tane daha açık biletim var:) Güllüşahım ve filomla değerlendirririm inşallah onu.. Aylavyu mıstık...

Şimdilik gidicem ama daha anlatacak o kadar çok şey varki....

lülü

2 comments:

Anonymous said...

örtmenim maille görüsebilirmiyiz. sizi bana gelen bi mailde blogspot aracılıg ile tanıdım okudum cok hos. Bülent ben.
yagmurluhavalariseverim@hotmail.com

Buket Köşker said...

????