Thursday, 24 January 2008

Mutluluk

Dün beni inanılmaz mutlu eden bi olay oldu. Geçen yıl mezun olan 8. sınıflar bizi ziyarete gelmişlerdi. Ben ilk yazılarımda bahsetmiştim zaten onlar benim ilk sınıfım diye ama walla o kadar mutlu oldum ki organize olup farklı farklı okullardan toplanıp gelmelerine. Üstelik 10öğrencim düz lisede aynı sınıfta okuyolar ve bulundukları sınıfın deneme sınavlarında ve derslerde en başarılı sınıf olmalarını öğrenmemle birlikte mutluluğum resmen ikiye katlandı desem yeri var. Ağlamakla gülmek arasında kaldım . Dün anladımki insanın öğretmenlik hayatındaki ilk sınıfı gerçekten farklı oluyormuş. Tabiiki harcanan enerjide:)

Yarın 1. dönemin son günü, mutlu olmak için bence oldukça büyük bi neden:)

Bloğum son iki haftadır amerika, polonya, ingiltere, india( I know ani, its u) , ve çin gibi dünyanın bilimum köşelerinden gelen ziyaretçilerle dolup taşmakta(abartmakta üstüme yoktur) . Tanrımm statcounter istatistiklerine bakınca ağlamak istiyorum:)
O kadar ki feminislerin satışı durdutmayı başardığı yukardaki sevimli tişört bile feminist olduğunu düşünen bana çok sevimli ve doğru geliyor:)

Lösemi hastası olduğunu öğrendiğim caaanım öğrencim bana atkıları seviyorum diye yine atkı örmüş ve üstelik doktorlar süpper şeyler söylemiş... İyileşecek. Bu sebeple de mutluyum...:)

Bu aralar bana billy tallent- fallen leaves ve dolapdere big gang'in gimme hope joanna şarkıları dehşet mutluluk veriyor...



kısacık ama fikir verir bence ve diğeri...


kısacası iyiyim ve umarım herkes hayatımın sonuna kadar mutluluk enerjisiyle dolu olur, tamam çok gerçekçi diil tv programlarındaki sıradan dileklere benzedi ama en azından ciddi bi enerjiyle ve içtenlikle söölendi.

Muhtemelen sömester boyunca yazamıcam.

sağlıcakla ve mutlu kalın!!!
Sevgili vizitırlarım arada bi koment yazın mıtlılık enerjisi yayın:) kendimi yogacılar gibi hissettim daha fazla uzatırsam yazının sonu kötüye sarıcak( ki sanırsam kötü oldu) ...

lülü

2 comments:

umit said...

Mıtlı insan :))

Örtmenlik nasıl bişi ancak dışardan gözlemlediğim kadarıyla bilebilirim ama bi örtmenin ilk öğrencilerinin yerinin başka olacağına eminim. Her şeyin ilki başkadır zaten dimi :)

Beynelmilel olmaya başladı bu blog :P

Süppeeeerrr bi tişörtmüş bu yaaa :D Bundan bi kaç tane alıp sürekli giymeli :P

Öğrencinin doktorlardan iyi haberler almasına ve sömestr tatilinin gelmiş olmasına, sana memleket yollarının gözükmüş olmasına sevindim :)

Süper şahane bi tatil diliyorum mıtlı insan sana, musmutlu geri dön ;)

ps. dolapdere big gang çok hoş :)

Buket Köşker said...

thanku thanku thanku....bak yeni konu başlığımı gelince beynelmilel yapıcam sana ithafen:)

sana da iyi çalışmalar diliyorum:) (burada bir ima sezilse bile yoktur)