Wednesday 13 February 2008

Nefes Kesen Anlar

Altta yazdığım şeyler Ümitin mimlemesi sonucu ortaya çıkmıştır...Mıtlımısın ? :)

'İşte Bunlar' Listesi

-Nil veya Alanis Morissette'le düet yapmak veya Alanis veya Yann Tiersen konserini en önden izlemek...

-İtalyayı bi yandan gezerken diğer yandan şakır şakır italyanca konuşabilmek...

-Hayal ettiğim ülkelerin hepsini birer birer gezmek,

-Babam kadar iyi araba kullanmak,

-Martina Hingis kadar iyi tenis oynamak,

-İdeal Kiloma inmek,

-Aşık olmak-olunmak...

Yapmayı neden beklediğimi bilmediklerim

-Uyuz gözlüklerden kurtulup lens almak

-Kredi kartımı iptal ettirmek. Baş belası yaa!!!

Bir daha dünyaya gelsem ve seçme şansım olsa,

-
Uluslar arası ilişkileri bölümünü okumak ve tamamen insan ilişkileri ve dil ağırlıklı bi meslek yapmak,

-Üniversitede basket takımında oynamak,

-Müzik eleştirmenliği yapmak,

-Gitar çalmak,

-yine aynı anne-baba -kardeşe, aynı aileye ve aynı dostlara sahip olmak:)

İSTERDİMMMMM...


Baran, bilge ve sevgili örtmenim Mustafa Ender mimledim sizi!!!


4 comments:

Ümit Kurt said...

Mıtlıyım :)

Vokallerde sana eşlik edebilirler. Candan Erçetin de olabilir :P

Buketblu said...

diyosuunnn:) nerden çıktı candan erçetin anlayamadım:P

mustafaender said...

www.buketblu.blogspot.com adresinde yazan,benim gibi gezgin,benim gibi örtmen,benim gibi pozitif şahsiyet BUKET KÖŞKER....
mimledin beni.Tamam yazacağım.Şu gezi yazılarını tamamlayayım hele bir.sevgiyle ve sağlıcakla kal.

Buketblu said...

:)Örtmenimmmm bekliyorum
yazınızı sabırsızlıkla!!!!!

Mutlu kaLIN:)