Saturday 16 February 2008

Top 250


Mustafacım ara tatilde izlememiz için filmler getirmişti. 'ablaaaaa bunnarın hepsi imdb'de ilk 250 de' diince babam hemen 'O zaman çok b.ktan fimler diye yapıştırdı lafı:) komik insan:) sonra ona durumu oscar ödülleriyle karıştırmamasını istedik. Ama o yinede top 250 filmi diil de ,

The Last King of Scotland'ı tercih etti . Uganda'nın gaddar diktatörü İdi Amini anlatan film ciddi anlamda çok iyiydi. Çok objektif ve etkileyiciydi. Kesinlikle tavsiye edilir!!!

Donnie Darko diye bir top 250 filmi izleme gafletinde bulundum bide. Tam iki hafta rüyamda o iğrenç tavşan kılıklı herifi gördüm. yan tarafa bakarsanız ne kadar haklı olduğumu anlarsınız.Tavşanları sevemez oldum ben bu film yüzünden ya!!! Zamana yolculuk filmiymiş. Ekşideki yorumlarda ööle yazıyodu ama nereye çekersen gelir bu film türü.Çünkü mustafa da bende farklı yorumalr çıkardık. Sevilebilir...

The Notebook var bide ard arda 2 kez izledim filmi. Tek kelimeyle süpperdi... Mutttllaaakkaaaa izleyin izlettirin. Romantik-dram ...Herkesin beğenebileceği türden ...

Bunlardan sadece donnie darko top 250 de ama bunlardan en kötüsü de donnie darkoydu. burdan ne çıkarıyoruz? Babam bu sefer (de) haklıydı:)

No comments: