Saturday 20 September 2008

Lens takmak

Bugün itibariyle 1. haftamı doldurduğum lens takma maceram bu zamana kadar oldukça acı verici geçti. lakin zaten servise geç kalan ben lensslerden dolayı daha da bi gecikir oldum çünkü ilk üç gün 2 naylonu gözüme oturtmam 20 dakkamı alıyodu. 1 haftada bu süreyi çok şükür 10 dk ya düşürebildim ve kendi gözümü oymadığım için hergün allaha şükrettim. Ama warya inanılmaz bir rahatlıkmış. 15 yılı aşkın süredir lens kullanmak zorunda kalan annemin lens alma çabamı engellmelerine inat İyiki yapmışım:) tabi bu olayda emeği geçen ezoşçuğuma ve güllüşahıma teşekkür etmeden katiyyen olmaz:)

Size lensli dünyamda objektifime yansıyan fotolarımı göstermek istiyorum:)
Bu fotograf dün, gecenin köründe, dağların arkasında şimşekler çakarken çekildi. Anca bu kadar yakalayabildim:)

Rüzgardan dolayı çiçek çok sallanıyodu bende onu(onları) sıkıştırdım:)


Gördüğünüz gibi lens insan hayatına yeni bir boyut kazandırmıyor ama çok güzel tatmin ediyor insanı bööle insan çirkin ördek yavrusuymuş da kuğu olmuş gibi falan hissediyo(bu acuk fazla sallama oldu ama). yağmurda etrafı bulanık görme, çay koyarken gözlüklerinin buharlanması, ikide bir kıyafetinle gözlüğü temizlemek zorunda hisetme problemlerini aşmış bulunmaktayım. Darısı tüm gözlük kullananların başına diyor saygılar sunuyorum:)


lülü

2 comments:

yazmak_eylemi said...

sen gözlüklü halinle de ok güzzeldin ama kabul etmek gerek lensli dünyanda çok hoş görünüyorsun..) gerçi lens gelince puslu bakışlarını ..)) göremez olsuk ama neyse..)))
güle üle kullansın canım, pembe bakışlara...

Buketblu said...

teşekkürler bidenem:) ewt lensli dünyamın pempeleşmesini ve başkalrının dünyasını da pempeleştirmesini bekliyorum 4 gözle:)

ps: üstü bırakıcam dağınık kalsın:)