Wednesday 25 March 2009

Oha!

Bu aralar çok kullanıyorum bu kelimeyi hemen anlaıcam sırayla olayları.

1.si İsveçte Süper bilgisayar(Dünyanın mevcut koşullardaki en ii özelliklerine sahip bilgisayarlarına deniyomuş) labratuarına girmeleri için pasaport işlemleri gerektiğini falan söylemişti kardeşim. Bizde herhalde database falan kaydediyolar kullanıcıları diye bişiler uydurduk. Sonra için aslını öğrendiğimizde şok olduk. Çünkü süper bilgisayarları üreten Amerika istediği ülkelerin vatandaşlarını alıyor istemediklerini almıyomuş o labratuara. Yuh ya.
Bir gün öncesindede adamlara helal olsun şişmanlatan enzimi buldular diye yazı yazacaktım ama vazgeçtim. Politik nedenlerle insanları bazı olanaklardan mahrum bırakmaya kesinlikle karşıyım...Benim karşı olmam çok şey değiştircek sanki.

2.oha bize. Rotasyon doktorlar için 7 aya inmiş. Ne demek ya. Ben gerçekten çok uyuz oldum bu olaya. 5 yıl ve 7 ay. Çarpık ve adaletsiz. Ben şanslı biriyim ama biçok koşulda yıllarca çalışmak durumunda kalan insan var. Hiç kendini düşünmediğini ifade etmeye çalışan ama başaramayan içten içe kendini yiyen insan. KimPPu.

Oha demiycem ama bi konudaki başarısızlığımızdan bahsedicem. vakti zamanında Yaptığım kağıt toplama kampanyasıyla geri dönüşüm için 2 tona yakın kağıt toplamıştık. Ne mi oldu? Hepsi yakıldı. Bi çok defa aradım ve fabrika almaya gelmedi. para falan istemiycektik. Amacımız 16 tane ağaç kurtarmaktı. Ama ne bende ne öğrencilerde heves bıraktılar. bazı ülkeler yakıt tüketiminin %40 geri dönüşümden karşılarken bizde rusyanın verdiği gaza böyle muhtaç olur bi ton doğal gaz faturası öderiz. Aval aval bakakalırız. Uyuz oluruz uyuz ederiz.

Tamam yeter bu kadar kötümserlik. Bahar geldi. Mutlu olmalıyım. benim mevsimim.

No comments: