Tuesday 20 May 2008

19 Mayıs

19 Mayıs gençlik ve spor bayramı diince aklıma teyzemin anneanneme ' ben ne zaman doğdum' diye sorması üzerine anneannemin verdiği yanıt geliyo hep.
Çıplaklar bayramında:) (gerçi anneannemde hiç ay denilen kavramı yoktur. Ona göre annem güzün, teyzem koyunlar kuzularken, dayım elmalar toplanırken bende vişne zamanı doğmuşumdur)
Yani aslında anneannemin kastettiği mini etekli ve şortlu lise öğrencilerinin ortalığı bayram yerine çevirdiği 19 mayıs.
Lakin benimde omzumdaki sayısız çillerin yegane sebebidir 19 mayıs. Güneşin alnında Burdur stadyumunda helak olduğumuz o günneri hiç unutmuyorum tam 1 hafta omuzlarım su topladığı için uyuyamamıştım 19 mayıstan sonra.

Başta annem ve babam olmak üzere tüm gençlerin ve genç kalanların 19 mayıs gençlik ve spor bayramını kutluyor atatürke bizi birbirimize bağlayıcı biçok fırsat verdiği için çok teşekkür ediyorum.

Teyzoşçuğumunda doğum gününü kutluyorum...:) İyiki doğmuşun ...

No comments: