Tuesday, 13 May 2008

Kars Kalesi

Geçen hafta sonu Ardahan ve Karstaydık Bilgeyle. Ales'e karsta girdik ve arzucum da bizi adım adım gezdirdi. Karsla ilgili özel bi yazı yazıcam ve detaylı bilgileri o zaman vericem ama zamanım kısa ve sadece kars kalesinde rehberlik yaparken çektiğim çocuklara söz verdiğim bişeyi yapıcam. Ben bu videoyu her izleyişimde çok eğleniyorum. sonuna kadar izlemeniz önerilir. verdiğim tepkiden rehberimi ne kadar tikkatli dinneğimi annamışınızdır:P
video

3 comments:

FilizR said...

Celal Baba kim oluyo yav?

Barış said...

Memleketime gitmişsiniz... Çok özledim. Dedem de Artvinli, orayı da özledim.

Buketblu said...

filocum celal baba o kaleyi savunan kişiymiş. kalenin içinde türbesi falan var..

barış memleketin beklediğimin çok çok üzerinde bi güzelliğe ve düzene sahip ama artvin bence bambaşka...