Saturday 21 June 2008

1 Hafta Rötarlı Babalar Günü Yazısı


Babama uyan yerlerinden Alıntıyla başlıcam Nilden:

'Benim babam öyle çok kutlamalı, ağlamalı, alkışlamalı törenleri sevmez.

Fazla duygusal bunlar için. Hayatımda tanıdığım ilk özel insan. İlk komik ve ilk şarkı söyleyen. İlk 'benim gülmeme en çok sevinen'. Evet bütün bu ilklik madalyaları benim babamın boynunda durur. Bir sürü. Şanslıyım. Bana her gün 'Mutlu musun kızım?' diye soran biri var. '

Sesimi telefondan yorgun ve moralsiz duysa morali bozulan enerjik şekilde telefonu açtığımda bana teşekkür eden ve yopyorgun olsa bile sesi enerji dolan, yaptığım veya yapacağım her çılgınlığı sonuna kadar destekleyen, her daim arkamda duran bi dağ var benim...

En son görüşmemizin üstünden neredeyse 5 ay geçti ve seni çok özledim baba...

babalar günün kutlu olsun..

Baranın ve mustafa örtmeniminde...

Bu arada yukardaki çiçekleri babalar günüde dağ dere tepe aşıp topladık filoyla birlikte.. Ali dedeye nasip olan babalar günü buketi:)

No comments: