Wednesday 11 June 2008

Gyuli Çkimi

8 A sınıfıyla olan hayatımızın son müzik dersinde ben onlara en sevdiğim şarkıları dinletirken onlar da bana sevdikleri şarkılardan birini dinlettiler. İlk defa dinlediğim kazım koyuncu şarkısını dinler dinlemez çok sevdim sonra lazca bilenler türkçesini açıkladılar. Cansucum da bana bloğuma koyacağımı söyleyince hem türkçesini hem lazcasını yazıp getirmiş .

Pıncırlarım yarın mezun olacaklar ve ben gerçekten üzülüyorum... Örtmenden çok Arkadaşça yaklaşımlarım karşısında astar istemek yerine hep saygı gösterip, çoğu kez yaşlarından büyük düşünceler ve davranışlar sergileyip, köy okulundaki çocuklar hem daha saygılıdır hem daha azimlidir tezimi doğrulayıp beni ve biçok kişiyi kendilerne hayran bıraktıkları için de teşekkür ediyorum. Pıncırlarım biliyorum okuyosunuz bunları siz ağlayın diye yazdım çünkü her defasında acıklı konuşma yapmaya çalışıp durdum son bi haftadır ama ya siz şeberdiniz ya ben şeberdim bi ağlaşamadık. Kimse görmeden dijital ortamda ağlatiim sizi. Bilmem kaçıncı iiliğim oldu ama unutmayın bunu:) Gyuli Çkimilerim benim... Şarkı size gelsin...
Gyuli Çkimi - Kazým Koyuncu

Gyuli çkimi

Awi şüule goulu daği daği
Dido miğun guis derdi meraği
Oüomdğulat si şekeri ma yaği
Si domövi do domxali gyuli çkimi

Ağne odas perde kogevoüidi
İzmocesti alis dologaüidi
Gomüuwxişi mgarinis yevuüidi
Si domövi do domxali gyuli çkimi

Bazi bazi gelaiûi noğaşa
Vixosarûi baba süaniş ûüobaşa
Gyuli çkimi si var ida başkaşa
Çkimire do giçkitas gyuli çkimi
BENIM GÜLÜM

Bundan böyle dag dag dolasirim
Yüregim çok yarali, derdim var
Karisalim birbirimize sen seker ben yag
Yaktin kül ettin sen beni gülüm

Yeni odaya perde astim
Rüyamda boynuna sarilmistim
Agliyordum uyandigimda
Yaktin kül ettin sen beni gülüm

Çarsiya inerdiniz bazi bazi
Babandan habersiz gözlerdim seni
Gülüm sen baskasina gitmeyesin
Bilki benimsin e gülüm

1 comment:

Murat Artan said...

merhabalar.

ben böyle durumda olsaydım kesin ağlardım herhalde,iyi ki öğretmen olmamışım:)