Wednesday, 18 June 2008

Ali Dede Hakkında herşey


Bu video öncekinin devamı ama sanırım dede hakkında bilgi vermenin zamanı geldi...

Dedemin adı Ali SONBAY. Kendisi Artvin'in kemalpaşa ilçesinde süpper ötesi bi evde yaşıyor. Ben de kendisini öz torunuve benim de yakın arkadaşım Rabiş sayesinde tanıdım ve tanıdığıma inanılmaz mutlu oldum. Dede inanılmaz hayat dolu, aşırı titiz ve detaycı, acaip misafirperver, keyfine düşkün, gezmiş görmüş geçirmiş vede gerçekten asil bi insan. kemalpaşada ali dede dediğiniz zaman akan sular duruyor. Bissürü komik anısı var dedenin..Oturup saatlerce muhabbet edilebilir hiç sıkılmadan..
Kültürlü olmanın ilkokul mezunu olmayla da olunabileceğinin ve insanın kendini nasıl geliştirip eğittiğinin en iyi örneklerinden dede aynı zamanda... Videoda da görüldüğü gibi süpper karadeniz şivesiyle , jest ve mimikleriyle dede dinleyenleri gülmekten kırıp geçiriyor. Dede seviyoruz seni...

Dedeye Söz verdiğim gibi bahçesinde çektiğim fotoları da koyacağım... Alttaki görüntüler ali dedenin bahçelerinden... Rabişe ve dedeye bizi bu süpper ötesi evde ve memlekette misafir ettiği için kocaman teşekkürler:)

ps: duyrulur dede eşini 18 sene önce kaybetmiş yani dul. irtibata geçmek isteyenler burdan ulaşsın:)(bu kısmı rabişten izin alarak yazdım walla)

3 comments:

CoRai said...

Ya cidden süper, çok hoşuma gitti, sen böyle bu konudan bence devam et... :))

Dedeniz direkt işi biliyor. Bir olay olunca "Tanımam ben bunları" oalyına girmiş. :))

Evde görünen kısmı itibariyle bayağı güzel ve bakımlı ve temiz olduğu aşikar, videolardan da detaylara önem verdiği belli. Hakkında daha çok şey bilmek isterim...

Teşekkürler buket ;)

Buketblu said...

DEDEye tanımlıcak kelime bulamıyorum hakkaten daha bu annattıklarının yüzde 1i:)

sen sor ben söylerim koray:)

ivriz said...

bu hikayeleri ben anlatsam herhalde bu kadar komik olmazdı,bu da bir yetenek olsa gerek.mesela:

bizim diyarlarda bir kaç arap kadın oturmuş muhabbet ediyorlar tabi arapça,yanlarında da bizim kahramanımız olan kişi de arapça bilmiyor.bu kadınlar anlatıp anlatıp kahkahaları basıyorlar,bizimki de gülme krizlerine tutuluyor ve sonra da dönüp yanındakine "ne dedi ne dedi??" diye soruyor.

hikaye bitti,size komik geldi mi bilmem ama bunu anlatanından dinleseniz gülmekten karnınıza sancılar girer:)

dedeciğime sıhhat dilerim,selamlar ederim.