Friday, 31 October 2008

bla bla bla...

Geçen gün kardeşim çalışanlarının beline adım sayacı takan ve onları hergün 10000 adım atma zorunluluğu getiren bi şirketten bahsetti. Çok şaşırdım. Hayatımda ilk defa böyle bişi duydum. Cık cık cık insanlar ne kadar basitmiş gibi görünen ama önemli olan kıstaslar belirliyor yaaf dedim.

Sonra yine geçen gün raydan çıkanlar filmini isledim ve bi kez daha monica bellucinin o çikin adamla neden evlendiğini sordum. gerçi kalbi güzel olabilir tabi de.yaf bi insana sürekli tecavüzcü rolü mü verilir yaa. Tabiiki bööle düşünürümm. Bide o adamın oynadığı filmlerin sonu hep aynı mı bitiyo ne. Birthday girl de de raydan çıkanlardaki dümen dönüyoduu. yemezleerrr:P Gıcık oldum adama bi kere.
Yasemin mori dinnemeye başladım deli gibi. her dakka bırak bu rock'ın roll'u şarkısı geliyo aklıma. Alternatif rock seviyorsanız bence kesin bu hatunu beğenirsiniz.

Ben daha önce söyledimmi bilmiyorum ama Yves Rocher die bi bakım ürünleri markası var kiiii. Süpper. Ne o ne şu ne bu. Walla bu yaşıma kadar tek kullanabildiğim nemlendirici ve rimeli üretebildiklerine göre iş var bunnarda. özellikle vırta zırta alerjisi olan hassas insanlardansanız bi araştırın bence...

Prison break izleyenler varsa bişi sormak istiyorum.Sizde olaylara artık michale scofield mantığıyla yaklaşmaya başladınızmı? Dahiyemi dönüşüyorum psikopatamı bilemedim:)

Son olarak bir emre aydın dinleyicisi olarak gecenin bu saatinde hiç üşenmeden bütün linklerden mtv ödülleri için yaklaşık bi 20 tane oy vermiş olmanın huzuru var:) bizim müziğimizi dünya dinnemeliii....Linklere
http://www.emreaydin.org/ema.html

ulaşabilirsiniz..

1 comment:

bilge said...

SELAM CANIM;
Emre Aydın'ın haberinden haerdar ettiğin için teşekkür ederim
Onun dışında geleleşim RAYDAN ÇIKAnLAR filmine. Film Doğum Günü Kızı'ndaki ile aynı idi e abi kandıramadılar fİLM BOYUNCA BELlİ YERLERDE "ay bunlar hakkaten raydan çıktılar, her konuda raydan çıktılar" diye söylenmemden belli idi-babanneler gibi- ..) Ama itiraf etmeliyim ki,tam "iyi de biz çözmüştük" dediğim anda bitmeyip başka bi sona daha uç vermesi hoşuma gitti.