Tuesday 28 October 2008

Dişşşşş

Öncelikle blogspotun engellenmesiyle ilgili bişiler söylememi beklemeyin söylemicem hiç bişi olmamış gibi yazımı yazıp gitçem... Benim buraya yazdıklarım hiç bişeyi değiştirmicek... Yazmıcam o yüzden...

Neyse ben hemen son 1 haftadır çekip bugün itibariyle kurtulduğum diş ağrılarımdan bahsetmek istiyorum. Ortaokuldan beri muutlaka senede bir dişçiye işim düşer benim. Hayır kader diil. Annem bana hamileyken kalsiyum kullanmamış kesin ondan. Çünkü kardeşimde kullanmış ve maşallah kendileri 22 yaşında olmalarına karşın 1 kez olsun diş doktoruna işi düştüğünü hatırlamam. Allah düşürmesin zaten. Anneannemin meşhur bi lafıyla konuyu bağliim hemen : Anamın ilki olacağına dağlara dilki olsaydım:) annayan annamıştır o yüzden açıklama yapmiciim.

Geçen gece saat 3 sularında inanılmaz bi diş ağrısıyla uyanan ben gargara ağrı kesiciler vs etki etmeyince oturdum diş ağrısını araştırdım ve böbrek ağrısından sonra en çok acı çektiren ağrı olduğunu peşinden doğum sancısının geldiğini öğrendim. Bugün anestesisiz oyulup doldurulan dişimden sorada kesinlikle acı eşiği yüksek biri olduğuma kanaat getirdim ve kendimi kahraman gibi hissettim ( ne kadar saçma dimi) ama tabi bunda doktorunda büyük etkisi var. Bide elden geçmesi gereken 6 dişim daha olduğunu öğrenip şoke oldum. Ama acısız sancısız hayat küelmiş yafu. Ekşisözlükte yazıyodu bu acıyı çekenler dişi ağrımayanları dünyanın en mutlu-huzurlu insanı sanır diye. Gerçekten böyle düşünüyo insan walla:)

Neyse delil eksikliğinden dolayı açılan bloğuma yazımıda yazdım rahat rahat uyuyabilirim. Çeşitli proxy ayarlayıcı sitelerden girenlere haber veriim ben yazılarımı yayınlamaya devam edicem kapansa bilen:) Durduramaz beni hiçbişi:)

Mutlu kalınnnn.

Birde CUMHURİYET BAYRAMINIZ kutlu vede mutlu olsun.

No comments: