Wednesday 26 November 2008

Garip Huylarım

Ümit beni bu konuyla ilgili bişeyler yazmam için mimlemiş. Yannış yaptı. Şimdi ne kadar garip bi insan olduğum açığa çıkıcak.

Öncelikle garipmi diilmi bilmiyorum ama belirgin ve bazen rahatsız olduğum bi huyum mevcut. O da hoşlanmadığım kişilere hoşlanmadığımı hemen belli etmek. hayır katiyyen bilinçli ve farkında olarak diil ama etrafımdakiler sorar sıkça 'ya neden belli ediyosun' diye. Walla buna yapabilecek bişeyim yok. Aklımdan geçenleri yüzümden okumak çok kolay.
Bide ciddi bi sınır koyarım belli kişilerle arama. Ayşecik ona duvar diyo. O duvarı aşmak bazıları için çok kolayken bazıları için ciddi anlamda zaman alıyo. Mutluyum ben böyle. Bence herkeste olmalı. Herkesle vıcık vıcık ilişkilerden nefret ederim çünkü.

Çok pimpirikliyim. Bu beni rahatsız ediyo henüz etrafımdan bu konuda bi eleştiri almış olmasam bile.

Temizlik yaparken domestos reklamındaki mikroplarla savaştığımı düşünürüm hep. Bu nedenle domestos kullanark yaptıysam temizliği içime siner ama tam tersiyse etrafta hala mikropların cirit attığı gerçeği uyuz eder beni. Ama hastalık derecesinde diil allahtan bu. Makul düzeyde de olsa garip bence.

Bit kelimesini duyunca bitlenmiş gibi kaşınırım. Yani etrafımdakilerin şüphelenmemesi olanaksız hale gelir.

İnanılmaz şom ağızlıyım. Biri benimle ilgili bi konuda alay edip dalge geçtiyse ve bende senin başına da gelirse görürüm dediysem belli bi süre sonra o kişinin başına o olayın geldiğini görürüm. -Gördüm- :) Tikkatli olunuz!!! Menden korkunuz!!!:)

Eğer bişeyi hatırlayamadıysam uyuyamam. Örneğin geçen yıl bi şarkının melodisi aklımda ama sözleri aklıma gelmedi bir türlü. Şarkıyı hatırlayana kadar uyuyamadım. İğrenç bi duygu ama önüne geçemiyorum. Nedense hep geceleri olur bu. Sinir olurum kimsecikleri de arayamam.

İnsanları hayatımdan çok kolay çıkartabilirim. Sevdiğim biri bana cidden abukluk yapıp kalbimi kırdıysa o kişinin hayatımın geri kalanında yeri olmaz. Özür falan kesmiyo malesef. Yani bu istem dışı gelişiyor. Tabi bide şu boyut var 25 yıllık hayatında kaç kişiyle bunu yaşadın dersen 1 elin parmağını geçmez...

Bazen rüyalarımla gerçek hayatı karıştırırım. Örneğin dün rüyamda minicik bi fare görmüştüm. Bugün yolda giderken o minicik farenin aynısını ölü olarak gördüm. midem kalktı walla ama içten içe de şaşırdım . Nooluyo yaf die... Bazen rüyalarımın gerçek hayatla paralel gittiği de oluyo bide:)

Görüldüğü üzere oldukça garip bi insanım. Yani bazılarının yanında bunlar gariplik bile olmasa da obsessif bi yanım olduğu kesin:)

Baran , Bilge ve Nilgün Sare mimledim sizi:)

No comments: