Tuesday, 11 November 2008

Gıcık olmak

Nası bi duygudur derseniz keliemelrle tarif edilmesi güç ama dişlerimi sıkıp gıcırdatırım içten içten bööle durumlarda belkide ondan türemiştir.

Hani bazı insanlar vardır ve girdikleri her ortamdaki konuşma konuları sabittir, ya hep para, ya hep siyaset, ya hep din, ya hep komunism, ya kendisi yada ıdısının dıdısı ama heryerde konuyu o saplantı noktasına getirip dayarlar etrafındakileri de o konuyu dinleyip - yorum yapmaya mahkum edip ne kadar sonlandırmak isteseniz de duymamazlıktan gelirler. İşte ben bu tür insanlara accaip gıcık oluyom ya yani seri katil olsam bu türlerin hiç şansı yok...

1 comment:

bilge said...

sözcük kökeni: yansımalı bi sözcük türemesi bu buketim. onun dışında sözcük anlamı: anlamına gelince; sadece 'gıcık olmak' desen de hemen herkesin kafasında birkaç durum canlanıverir kendi anı katalogunda. yANİ ANLAŞILMAMAN İMKÂNSIZ SEN MERAKLANMA.
neden: KİM KIZDIRDI ULEEEEN BENİM BUKETİMİ?
..)))
sonuç-çözüm: samimi bulduklarımız ve dostlarımız sayesinde dayanılabiliyo onların varlığına ..)