Wednesday 11 February 2009

çanakkale geçilmez!!!

aşağıdaki olay kelimesi kelimesine yaşandı geçen hafta:

Babam iştem gelmiş kanepede haberler açık bi vaziyette yarı şekerleme yapmakta yarı haber dinlemektedir. Bense filoyla telefonda lak lak yapmaktayımdır. Sonra filo doktorası için bi üniverisite seçmesi gerektiğini ve çanakkaleyi düşündüğünü söyler. Babam da gençken az gezmemiş bize bide laf eder paraları gezerek yiyosunuz diye ama maşallah her yeri bilir.

Ben: Baba Çanakkale nası bi yer?

Babam: Çok boktan biyer.

Ben: Yok ben filo için soruyorum baba kendim için değil.

Babam: Ha o zaman çk güzel biyer.

Ben :Tamam baba ya ben tayinimi kayseriye isticem cık cık cık :)
(İçimden)Zaten sana göre ordan başka heryer Boktan. Yani tabi çıkmazsa başka yere de isticem. Hatta çanakkale de güzelmiş:P Filoyla gideriz...)

3 comments:

untilwesaygoodbye said...
This comment has been removed by the author.
untilwesaygoodbye said...

Babanızın Filo'yla alıp veremediği mi var? Yoksa bana mı öyle geldi? Yani bu kısa yazıdan farkettiğim bu. (Düşünen smile)

Bu arada Kayseri hakkında çok şey öğrendim son günlerde. Gerçekten güzel bir yermiş. :))

Buketblu said...

hayır babam tayinimi çanakkaleye istiyceğimi düşünrek öyle cevap verdi işin aslını annayınca da öyle dedi:)