Sunday, 22 February 2009

Değişik

Hayır ben şimdi yeniliklere açık ol(a)madığımı yazarsam burada olumsuz bi anlam çıkacak ama gerçekten öyleyim. Sanırım örneklerle açıklarsam daha ii anlaşılabilicem.

Örneğin ev, oda, yatak, masa, tabak.... ya bööle ufak tefek şeylerin bile yerlerinin değişiminden rahatsız oluyorum. Yatağımın yerini asla değiştirmek istemiyorum. Tuzluk hep aynı yerde dursun arada bi başka yere konmuş olmasın istiyorum. Bunu yazmak aklıma Ntvmsnbcnin test halindeki yeni halini gördükten sonra geldi . Belki yeni haline oranla çok daha kullanışlı ve fonksyonlu ama sevemedim ya...

13 yıl önce Blaupunkt tvmiz kumandalı arçelik tviyle değiştirilince de aynı şeyi hissetmiştim. 1 ay dokunmak istememiştim kumandaya, televizyonun kulağını kıvırarak kapatıp açmak, çubuğuyla kurcalayarak kanal aramak daha eğlenceli gelmişti.

Rutinlikten nefret ediyorum, hayatıma yeni bişeyler girsin diye göz pötletiyorum ama etrafımdaki herşey hep aynı yerde dursun istiyorum. Aynı beyazın psişiki gibi. Eskisi kadar çikolata yemek ama zayıflamak istemek gibi bi çelişki bu.

Ben Obamadan da mı ilk çıktığında değişiklik vaad ettiği için hoşlanmadım acaba??? bundan emin değilim ama bi düşüniim:)

Hayatımda ister istemez çok fazla değişiklik olacak ve bunlara bi şekilde ayak uydurmak zorunda kalacağım biliyorum ama noolur kimse benden bu sürecin sancısız geçmesini beklemesin ... Zaman versin sadece. Şimdiden söyliim de insanlar muhtemel değişiklikler halinde yapacağım uyduruk sızlanmalara karşı gardını alsın:P

Bide ennn sevdiklerimin bendeki yerleri ve benim onlardaki yerlerim hiç bir koşulda değişmesin-değiştirilmesin...Bu bugünün değişik bi duası olsun.

3 comments:

CoRai said...

Gerçekten değişik :)

Ben de tam tersine değişikliği severim, odamın şeklini veya bazı eşyalarımı değiştirmek... güzel şeylerdir bunlar, hayatıma renk katar.

Tersini de hoş karşılayabilirim ama seninki biraz aşırıya kaçmış sanki. Obama'nın yenilik vaadleri vs... Adam "Dünya'ya barış getiricem." diyor, sen "Yok biz böyle iyidik..." diyorsun, garip... :))

Çok mu saldırdım yaaa... :S

bilge said...

özde saklı olan oraya ait olandır, değişiklikler olsa da oranlarda o hep baki kalacaktır... aman sen yine de çok anlayış yükleme sevdiklerine, onlar da yorgun ve revisyonda olabilirler zaman zaman..))))
gayreti elden bırakmayasın hem değişip / gelişip hep aynı kalabilmek çabanı yani..)
iyi yolculuklar buketim..)))

nilgun sare said...

bilakis ben de degisimleri seviyorum. misal annemle babam yemek yiyorlar ben can sikintisindan agliyorum, sonra babam oturagimin yerini degistiriyor, benim aci acayip degisiyor tabi, sanki bu masada oturanlar baska insanlar gibi, tum oda degismis gibi, 5-10 dakika sessizce suzuyorum etrafi.. babam da eferin bana dermis gibi piskin piskin yemegini bitiriyor..