Sunday 8 February 2009

DeryaSU

DeryaSU benim doğduğu günü dün gibi hatırladığım, kakasını temizlediğim-daha kibarcası altını temizlediğim, gece kalkıp süt hazırladığım-böylece hazırlanan sütün serçe parmağını yakmaması gerektiğni öğrendiğim, ağladığında biberon yetiştirdiğim, küçücükken başkaları gibi anne anne diye çığrınmayıp benimle uyuyan, henüz 3 yaşındayken kendinden 15 yaş büyük birini (beni) kendine rakip görerek sen nası yazı yazıyosunda ben yazamıyorum diye 2 saat zırlayan , bize geldiğinde gitmicem diye ağlayan ve bizi içten içe accaip mutlu eden, her hafta sonu gelse de sevsek diye gözümüzü pörtleten İLK ve ' şimdilik ' tek bebekti bizim için...

Büyüyüp, kocaman olmakla kalmadı, hem sınıf , hem okul, hem de türkiye birincisi ve bugün itibariyle de tam 9luk bir şirine oldu.

Küçücük dünyasına benden bişeyler katmıştı o günlüğünde... ben de O'ndan bişeyler katmak istedim kendiminkinde...
ps: pasta yapımı rabişe süslemesi bana aittir.

No comments: