Wednesday 7 October 2009

Rayında

Burası Ali dağı ama başka şeyler de söylüyolar görünümü itibariyle... Afroditmiydi neydi:P

Koşu bandı almayı ne zmanadan beri düşünüyodum. Bugün itibariyle o kararı aldım ama uygulama aşamasına ne zaman geçerim işte orası muamma... Kullanan varsa bana fikir versin noolur.

Evimde televizyon yok, aslında var ama uydu alıcısı yok. Televizyon izlemeyi sevmeyen ben için problem diil hatta çok gurur verici. Ne kadar yozlaştırdı herşeyi o iğrenç alet. Herkes elini biribirinin cebine daldıryo ve artık insanlar farkında olsalar bile normal karşılıyolar. Çok korkunç boyutlara ulaşacak bu. AAA buket demişti dersiniz. Kuranda da deccal olarak geçiyomuş zaten. Kıyamet alameti. Ama bazen bende iğrenç dediğim o aletin başına geçiyorum.

Nihayet başladık derslere. Özlemişim pıncırlarımı. İnsanlarla karşılaşınca veya ayrılırken öpüşürler ya bizde. Ben hiç sevmem o olayı fakat pıncırlar örtmenim noolur bi kerecik opeyim diince yanlış annamsınlar diye hayır diyemiyorum. şap şup şap şup. Durum çok vahim . Hemen engellemem lazım bunu.

Last fmi Türkiyede katlettiler. Myspace de . Youtube'un kemikleri çürümek üzere zaten burda. Umarım ilk ikisini en azından lastfmi kurtarsalar... Sansürcü olduk iyice yaaa. Ona gelene kadar ulusal yozlaşma projesine bi dur deseler de bunun çin çalışsalar hiç değilse bi amaca hizmet ederler.

Cansel Elçin'in yeni filmini çok merak ediyorum. Ferzan Özpetek yetiştirmiş kendisini sanırsam. Yönetmen olsaydım 'Bi Mahsun Kırmızıgül kadar olamadı beeeaaa bide eğitimini almış peeeahh' denmesinden çok tırsardım herhalde.

Bissürü magnetim oldu:) Koleksiyonuma son katkıyı Kurtuluş Tataristandan, Ahmet Anıl Brezilyadan ve Güllüşahım İspanyadan yaptı:) Ülke sayısı 15i aştı sanırsam:) Her ülkeden edinirim inşallah hayatımın sonuna kadar...

Böyle havadan sudan konuşmamın nedeni aslında yazıcam deyipte yaz(a)madığım şeyler olmasın sakın?

Bukettttt aklından neler geçiyor bakiimm??? Hıh?

1 comment:

untilwesaygoodbye said...

Kooşu bandını öneririm. İyi oluyor. Ne kadar kooştuğunu veya yürüdüğünü biliyorsun. Tavsiye ederim... ;)

Tv olayında yalnız değilsin. O şeytan icadından bende olmasına rağmen ben de izlemiyorum.

Sansür olayından nefret ediyorum. DNS ayarlarını değiştirmek suç mu bilmiyorum. Her suçun bir nedeni olacağına göre her cezanın da bir nedeni vardır. Peki bu cezamız ne? Nedeni ne? tartışmalı konu... geç :p

Blog ortamını özledim. Arasıra yazasım geliyor. ama hayır...

Sadece seni takip ediyorum....

görüşürük...