Tuesday 20 October 2009

Yazmak ya da yazmamak işte bütün mesele bu!

Şuan yapmak istediğim tek şey var o da uyumak. Daha doğrusu uyuyabilmek. Nöbet tutmak çok iğrenç!!!

Cumartesi gününü iple çekiyorum. Geziş -Tozuş-Kopuş... Kendimi daha genç hissedicem...:)

Teyze oluyorum ben. Çoookkk güzel bi duygu. Bide garip. Hani teyzemin bebeği falan oluyo o normalmiş gibi geliyo da nedense arkadaşımın bebeğinin olacak olması çok değişik bi duygu...

Bizim okulda 'Domuz Gribi' hakaret oldu çocuklar arasında.
'-Ortmeniimm bana domuz gribi diyolaaar ' diye şikayetler geliyo 1. sınıflardan. Ne sanıyolar acaba:))

Dünya Basketbol Şampiyonasının bir ayağı da Kayseride olacak. Kombine bilet almayı düşünüyoruz Kardeşimle.

Geçtiğimiz hafta ailemin yanına dönmem gerektiğini anladım bir kez daha. Hayat kısa iyi yaşamak için çabalamak lazım. Zengin olmak için yırtınmak anlamsız olur umarım benim için ömrümün sonuna kadar...

Pastırma sıcaklarıyla geçse Ekim ayı hep. Ne güzel olur... Gelecek haftaya kadar olsa bile olur Allahım...

O dill de 150 gblık bilgiyi kurtarmak için 300 dolar istenirmi ya? Ne kadar vijdansızsınız. Gitti o kadar resim, bilgi, hazırladığım döküman ve sınavlar.

Uyusam iyi olacak ... Tatlı rüyalar bana...

1 comment:

untilwesaygoodbye said...

Uyumak çok güzel birşey, kendimden biliyorum...
Nöbet? Bana da teklif etmişlerdi ama zor olduğunu bildiğim için kabul etmedim. Bir de SBS kursunun başlama durumları olduğunda pert olacağımı bildiğim için teşekkürler dedim.
Basketbol çok güzel birşey. Çok özledim. Oynayamam ama izlemesi çok zevkli...
Ekimi severim. Sonbahardır. ayrılığı anımsatır bana sarı yapraklar. Ama yine de güzeldir...
Bilgisayarına başına gelenler için üzüldüm. Çok kötü olmuş... :( Ama 300$ a değecek bir veri...