Saturday 8 May 2010

Hayatımda aldığım en ilginç hediye



Sabahım köründe servisten iner inmez bi öğrencim koşarak yanıma geldi ve harika bir sürprizlerinin olduğunu söyledi. Ben ellerinde dondurma kutusunu görünce kesin dağ çileği getirdiler diye düşündüm ama dondurma kutusunu açınca yukarda gördüğünüz bu muhteşem kelebeği gördüm. Adını İmmortal koyduk . 3 günlük diil de ölümsüz olacaktı blogda kendi hakkında yazısı olduğu için. kelebeğe ilk gün gözüm gibi baktım ama gece o kadar çok çırpındı ki ... Sabah ilk iş kutunun kapağını açıp balkona koydum kelebeği. İkinci gün de yerindeydi. 3. gün korka korka (kelebeklerin ömrü 3 gündür dedikleri için) kutuya baktım ki kelebek yok! Uçmuş. 6 tane yumurta bırakmış gerisinde. Hain bütün sorumluluğu üstüme bıraktı. kutuya yaprak falan koydum ama akıbetinin ne olacağı hakkında hiç bi fikrim yok. Bir de kelebeklerin ömrü 3 gündür genellemesi yanlış. Kandırıyolar bizi. Benimki 4 gün yaşadı walla. Gözlerimle gördüm.

2 comments:

Serhan Kaymak said...

Keşke tavuk hediye etselermiş, en azından onun yumurtaları yeniyor :D Kelebek yumurtaları üstüne kuluçkaya yatacak birine gereksinimleri yoksa tırtıl olurlar belki? :)

yazmak_eylemi said...

sen en azından fotosunu çekerek 3 günlük ömrünü bâkî kılmışsın hayvancağızın. Kaçının bööle bi şansı oluyo di mi, şöhret yolunda..)))))