Monday 24 May 2010

Hayatımın en uzun 5 günü

19 Mayıstan beri hastanedeydim. Sol kol ve bacağım alçıda. Kolum dirsekten çıktı ayağımdaki tarak kemiklerinde 2 tane kırık var ve şuandada onnarı birbirine bağlayan koca bi tel mevcut. Sezonu kapattım. 5 günde Hayatımda 4-5 tane ilk yaşadım. Einsteinın izafiyetle ne demek istediğini çok iyi anladım. Yattım yattım ve yattım. Olayın detaylarını daha sonra anlatmak istemekle birlikte yarın için plan yaparken yüzde 50lik bir olasılık bırakmayı öğrendim. Lakin şuanda size bunlardan değilde fırtına deresindeki (herşeyiyle ayarladığım ama yapamadığım) rafting maceramdan bahsetme olasılığım ve planlarım vardı ama 2010 yılı için artık yok. Tek kolla yazdığım yazıya burda son veriyorum. Artık okul da yok zaten. Bol bol bişiler yazar çizerim.

Home sweet home demişler. evde olmak gibisi gerçekten yok...

No comments: