Tuesday, 23 October 2007

Ekim de bir pazar...





Geçen pazar gününün fotoğraflarla özeti. nedense canım pek bişi yazmak istemiyo...aslında nedeni var... Son zamanlar malum.. Eliş, baran, bilge, cemre ve ben... Benn şanslı bi insanım evet. sadece azıcık sabırlı olmam gerek...

4 comments:

www.edasuner.com said...

Valla şanslısın kuzum ay ne güzel renkelr ışıklı güneşli resimler hayat hep çayırda çimende geçse ya :)

Buket Köşker said...

keşke... Ve herkes bizim kadar şanslı olsa demi edicim? öperim seni:)

baranbra said...

topladığımız kestaneler sizi bekliyor;)

Buket Köşker said...

ewt ya ne zaman yicez onnarı ya? ben gitmeden yiyelim:)