Sunday 21 October 2007

Trt Fm

Lise ve üniversite yıllarımda geceleri uyumak için walkmenimi sabaha kadar açık bırakarak milyonlarca pil bitirdiğim. Şimdiyse gece gündüz hiç kapatmadığım radyomun değişmeyen frekansı olan trt fm benim hayatımda gerçek anlamda önemli bi yere sahiptir.

Nacar marka saati (güllüşahım ve bana ilk öğretmenler günü hediyesi olarak kazanmamıza vesile oldular hatta james brownu sormuştu şimdi adını hatırlayamadığım ama trt 2 de pop saati programını sunan abimiz) , nostaljik görünümlü radyosu ve 5 cdli hediye paketi olmak üzere değişik yıllarda bissürü de hediyesini edindim bu biricik radyo istasyonumun. 24 saat canlı yayın yapan radyoyu ziyaret ettim ve spikerleriyle tanıştım.canlı yayınlarına katılıp sevdiklerime şarkı gönderdim. Arayıp istek şarkı istedim çaldılar. Biricik İngilizce örtmenim Birsen Gümedağ'dan haberdar olmamı sağlayıp tekrar haberleşmemi sağladılar. Halk müziğini sevdirip sanat müziği müptelası yapıp @'in özel a, e-mail'in e -posta olarak okunulacağını öğrenmemi sağladılar. Yani gerçek annamda seviyorum ben trt fmi. Aylavyu trtefem.



Dip not:Bu arada vıdı vıdı yapanlar var blogcuğum hakkında. Onlara sesleniyorum. lütfen yorum ve görüşlerinizi yorum köşesine yazılı bir şekilde tebliğ ediniz aksi taktirde dikkate alınmayacaktır. Ööle vıdı vıdı yapmakla olmuyor sayın black:P kolaysa siz de yazınız.

2 comments:

Anonymous said...

nırının nırının nırının..terete efem :) valla ben katlanamıyorum o spikerlerin al gülüm ver gülümlü esprilerine ve buram buram yapmacıklık kokan gülüşmelerine...+ madem o kadar her bişeyi türkçeleştirme manyakları niye "terete efem" diyorlar da "terete feme" demiyorlar orası da ayrı bi konu...

Buketblu said...

alla alla hiç bilen yapmaçık falan diiller...ben seviyom onnarı...