Tuesday 2 October 2007

Jesse Cook



Enn sevdiğim gitarist Jesse Cook'un yepisyeni Frontiers albümünden cover yapılan bir Bob Dylan şarkısı... Melissa Mcclelland küsel söölemiş, jesse de her zaman ki gibi konuşturmuş gitarı. Bööle accaip bi enerji katıyo insana şarkı. Baloncuklar falan kayboluveriyo... Bunu sevdiyseniz eğer La Llorona'ya kesinlikle bayılacaksınısız...

Aslında Jesse Cook'u Çok enteresan bi şekilde dinlemeye başladım ben. DRde bigün kitap araştırması yaparkene süpper gitar melodiler geldi kulağıma. giitm sordum. Jesse Cook dediler. Bundan yaklaşık 6 sene önce walkman'im wardı ve sadece kaset çalabiliyodum. Ama o an Jesse Cook 'un piyasaya sadece cdlerinin sürüldüğünü kasedinin olmadığını söölediler. Öğrencilik öyle bişeydi bizim zamanımızda.Herkesin bilgisayarı eydieseli yoktu. Millet internet kafelerden çıktı almaktan helak olurdu(K). Ama şimdi öölemi. Öğrenciler laptoplarından buldukları beleş wireless hatlarıyla dünyaya bağlanıyolar. halbuki Bütün parama kıyıp alacaktım kaseti olsaydı. Ama gün oldu devran döndü. yeni albümü Çıktığının ertesi haftası bütün şarkılarını dinleme fırsatı edindim. Aylavyu internet, aylavyu pc'im, aylavyu jesse cook.

gidiim ben...
lülü

No comments: