Wednesday 17 October 2007

Sır vericem

Bugün rehberlik yaptığım sınıfa girip temizlik konusunda 2 saat nutuk attım. Bitten girdim diş fırçalamadan çıktım. Haftaya salı ve her salı bit, tırnak ve diş kontrolü yapıcam (güllüşah gazladı beni). Bi güzel bitlilerse napıcaklarını , bunun utanılacak bişi olmadığını ama temiz olmaları gerektiklerini eğer kontrolde bi bit görürsem rencide ediceğimi söyleyip korkutmaya çalıştım.

Allahımmmm. O dersten sonra saçlarım öyle kaşınmaya başladıkiii. Enseden enseden. sanki bit yürüyo... Walla piskolojik veya diil. Bitlendiğimi düşünüyorum. Kwellimi ısmarladım... Anneeee seni istiyom bennn. Kim ayıklıcak benim bitlerimi yaaa!!! Bu arada temiz insana gelirmiş bit. Sona pis falan diye düşünmeyin....Ühüüüü...
Sabileri korkuttum ondan oldu dicem, onnar sabi diilki maşşallah benden hormonlu hepsi... Noolur psikolojik olsun allam...

Bu sırrımı başkalarına söyleyip kınayanların da başına gelsin!!! Banane bencilim ben...

Saçlarımı kestirmek istemiyorum ben gülşahın düğününe bülbül yuvası yaptıracam yaa..:) Bana vize de vermez bu ingilizler şimdi bitli diye.. şimdi dedikodumu da yaparlar bitli hoca diye...:( Bak dert birdi 5 oldu...

yarın söölicem bitlenip bitlenmediğimi en olmadı herkesi bitlicem kimse benle dalga geçemicek...
yaaşasın kötülük...

lülü

No comments: