Monday 15 December 2008

10x10

Başlıktan çıkan sonuçta 2 gündür tükettiğim mendil adedi gizli. Bu hastalığın adı grip diil başka bişey olmalı ne biliim sulu sepken falan olmalı mesela burdan sesleniyorum TDK'ya. Gün boyunca soğuktan tir tir titredikçe okulda benim burnum daha da bi faaliyete geçti yani cidden önünü alamıyorum. Doktora gitmek için çok kıytırık olduğunu düşünüp şimdilik erteliyorum.

Yarın Müfettişler ziyaretimize geleceği için daha fazla yazamadan gidiyorum ama bayramda küsel fotolar çektim. Koyucam buraya bu haftayı bi atlatiim hayırlısıyla... Sınavlar, hastalık, teftiş ....

Korkuyorum anne al beni içine...

mutlu kalınız bide sağlıcakla kalınız

ps: walla başlıktan aklıma geldi dört X dört diye bir grup var rock tarzında. Kesinlikle dinlemenizi tavsiye ederim. Yani ben dinledim çok beğendim.

No comments: