Saturday 20 December 2008

Kendi kendine oluşan Conseptler (!)*

Bugün orjinal adı tutum yatırım ve türk malları haftası olan ama bizim yerli malı haftası olarak bildiğimiz haftayı resimden de anlaşılacağı üzere büyük bir curcunayla kutladık. Herhalde ilk ve son yerli malı organizasyonum oldu. Abu ne biçim bi gürültüydü o ya!!!!
Bu fotoğraftaki cimcimeler benim kuzenlerim şevval ve zeynep. walla keşke her yer onların odaları ve dünyaları gibi pespempe olsa.Ben bunları gördükçe acaba ben idiot bi çocukmuydum diye düşünüyorum bazen. Ya çocuk milleti dediğin her şeyi bilmemeli pabuç kadar dili olmamalı ne biliim . cık cık cık
Bu fotoyu nası çektim ben bile anlamadım bi daha da buna benzer bişey çekemem herhalde. Bu ne be! diyebilirsiniz ama bence küsel .
Kar taneleri. Nilüfer geldi aklıma.
Evimizin önündeki ağaç.
kayseriye giderken hopa arhavi arasında heyelan oldu ve 1 saat beklemek zorunda kaldık.Bu kaya dağdan yuvarlanmış, yoldan geçmiş ama denize düşememiş . Bana bu daha enteresan geldi. Bide karadenizde yaşayan birinin ölme olasılığının diğer bölgelerdeki insanlarla karşılaştırılmasını talep ediciim devletten!!!

Elimde makine vardı otobüsün içinden çektim. başarılı değil ama BENCE güzel. E önemli olan da bu olduğuna göre ....???

*walla başlığın ne anlama geldiğini bende tam çıkaramıyorum aklıma bianda o geldi . Manasız ama manalandılılabilir. Daha fazla saçmalamamam bloğumun okununabilirliği açısından ii olucak sanırım.

No comments: