Wednesday 3 December 2008

Anlatmam lazııımm

Bugün 5. sınıflarda Food and Drinks konusunu işliyoduk. Yiyeceklerin resimlerini çizip sonra adlarını yazıyodum onlarda resimlerden tahmin ediyolardı anlamlarını. Neyse tahtaya balık çizdim ve ingilizcesini yazmadan bağırdılar hep bir ağızdan

- HAMSİİİ

Ben no diip fish yazınca yanına haaaaa baluuuk dediler. Neyse ondan sonra tahtaya 1 tabak patates kızartması çizip yanına fries yazınca bu sefer:

- O ZAMAN BU HAMSİ DA

:)))
tabi ben güldüm. De ya hamsinin bi balık çeşidi olduğunu ne zaman kabul edecek bu karadeniz?
Bence hiç bi zaman :)

Herşey güzelde bide öğle aralarında yemeseler şu hamsiyi ...sınıfa kokudan girilmiyi daaa. Tiksindim yeminne hamsi kokusundan...

Son olarak geçenlerde de bizzat tecrübe ettiğimiz bi vak'a ya dayanarak söylüyorum. Kendinizi ve evinizi seviyorsanız hamsi pişirme işini sakın kapalı alanda yapmayın. Hele bide hamsi bayatsa walla ayvayı yediniz . 1 şişe mr. muscle (sprey hijyen suyu) bitti 5 aydır kullanılmayan oda parfümü yarılandı. o kadar diim size...

Yinede hamsi paluk değuldur. hamsi hamsidur.

saygılar

No comments: