Thursday 9 August 2007

Şaşırtan olaylar...

Bikaç gündür gerçekten şaşırdığım , sevindiğim ve garipsediğim şeyler oluyor hayatımda.
İlk şaşırtan olay; üyelerinden biri olduğum tradost.org'da benim adıma bir doğum günü forum konusu açılmış olması ve tanıdık tanımadık birçok kişinin benim doğumgünümü kutlamış olması ama 19 temmuzdaki olaydan benim henüz dün haberim oldu. Hem çok şaşırdım hemde çok sevindim. tekrardan thnku thnku thnku!!!

2. şaşırtan olay Turk Blog Yazarları adlı grupla ilgili. Henüz 2 gün önce bu gruptan biri olmama rağmen bissürü arkadaşım oldu bloguma göz atan ve neredeyse hepsi de blog ve bilgisayar konusunda uzman.çok sıcak karşılandım. onlara da thnku thnku thnku...

Bugün annem ve babamla talasın gözde sosyalleşme mekanı osmanlı evine gittik hava alalım diye. Açık havada insanlar çekirdğini çitleye çitleye şiir dinletisi dinliyordu bi yandan sohbet ederek. Acaba lale devri miydi bu günün teması? Yani açık havada şiir dinletisi... bişey anlasam walla şaşırmıcam....bi kaç sözcük yakaladım arada ...haklarını yememek lazım. sonra babam' bu ne ya zır zır zır bişey anlaşılmıyo , haydi kalkalım size antep fıstığı alıcam beyaz leblebiyle diip bizi tavladı...

Diğer bir olay geçen yıl 750 ytl olan kodak marka kameranın bu sene 350 ytlye kadar düşmüş olmasıydı...Enteresannnnn.

Mustafa bugün staj yaptığı şirkette şekerleme yaparken yakalanmış. hehehehehehe buna da hem şaşırdım hem güldüm.

Dün annemin günü vardı ve ben güne gelen hatunlar yesin diye kurabiye yaptım. Annem tabakaları hazırlama görevini bana vermişti. Kurabiyelerim bitsin de anneme hava atiim diye tabaklara ikişer ikişer koydum sonra bi baktım herşey silip süpürülüyo kimse benim kurabiyelerime dokunmuyo. aldım elime tabakları girdim içeriye.
ben: tabakta kalan kurabiyelerin kimin olduğunu öğrenebilirmiyim diye kibarca sordum.
teyze: benim kurabiyerim kızım walla çok doydum ellerinize sağlık dedi.
ben tabağı ona doğru fırlatarak deeeeermişim:P götürerek şu kurabiyelerden birini lütfen yermisiniz siz geleceksiniz diye yapmıştım o kadar. Bundan sonra kurabiyeli gelen tabakları geri yollucam diip restimi çektim. oh ettim. hehe teyzeler çok korktular herkes kurabiyesini sildi süpürdü walla. harbiden korkuttum yalnız. tabi ya biz o kadar uğraşalım... çok da küsel olmuştu...Bu hareketimle şaşırtan kişi ben oldum bu arada...

Neredeyse hiç tarife ve servis dışı görüşme yapmadığım halde telefon faturamın 2 aydır 55 ve üstü gelmesine de şaşırıyorum ve sinirleniyorum. a ile başlayıp vea ile biten şirkete karşı uyuz olmaya başladım hade hayırlısı...

Birde bir yakınımızın belediye başkanıyken kendisinin yaptırdığı hapishaneye ihtilal olupta düşünce 'kendim yatacağımı bilseydim şu gavur hapishaneyi biraz büyük yaptırırdım' demesine çok güldüm. hapishane de yattığına da çok şaşırdım...

En son şaşırdığım şey talas semalarında 10 tane paraşüt görmemdi. çok küsel görünüyoşlardı. Ali dağından atlıyolarmış. Hem şaşırdım hem sevindim hem heyecanlandım... Ben de paraşüyle atlamak istiyorummmmm....

Bu gecelik bu kadar der ziyaretçi sayımın hızla arttığını gözlemlemekte olduğumu belirtirim. 1000. kişi kim olduğunu söylerse hediye yollucam walla!!!

3 comments:

FilizR said...

1000. kim bilmiom ama 1001. benim

GULSAH said...

benim ben tabiki ben

Buketblu said...

:) ben size zaten gelirkene bişiler getirecektim.... iyi bari extra masraftan yırttık:)