Sunday, 12 August 2007

Yupie yuppie ye ye!!!

Buradan önce güneye sonra istanbula sonrada Ada'ya gider bu yol. Dümdüz kumsala akar gider bütün sıkıntıları denize bırakır... Güle güle gider... Ve herkese kısa bi süreliğine güle güle der....

Yarın gece otobüse binip önce canım arkadaşım Gülşah'ın nişanına katılmak için Burdura, oradan Canım Kardeşim Mıstıkla çılgınlar gibi eğlenmek için(hayatımda ilk kez ) İstanbula oradan da izmir-Aydın-Kuşadası üçgeni yapıp 10 gün sonra dönmek üzere yola çıkıcam.

Ben yokken sakın terliyken soğuk su içmeyin, gece uyurken üzerinizi açmayın, küçücük şeylerden mutsuz olup keyfinizi kaçırmak yerine küçücük şeylerden mutlu olup hayatınızın kalitesini arttırın.

Anne- baba sizi seviyorum. Ben yokken bu sayfayı açıp açıp okuyacağınızı da biliyorum. O sebeple size de bikaç çift lafım var.
Anne lütfen beline dikkat et. Eğilirken lütfen tikkatli ol.. Baba sen de çok buzlu su içip sonra üşütüyosun. Bak karışmam. Ben oradalardayken hastalanmayın.

Okurlarım söylediğim istikamette olanlarınız varsa size sesleniyorum. Buradan bir isteği olmayan var mı? .......Yok mu? Boşverin zaten pastırma sucuk yenmiyo sıcakta feci kokuyo...

Sağlıcakla kalın...

Ben gidiim de valizimi hazırlayayım....

3 comments:

umit said...

bi isteği olan yok :P

iyi tatiller sana ;)

bu sıcaklarda istanbul'un nemli havası ve trafiği pek çekilmez... burada fazla vakit geçirme sen. gezilecek birkaç yere git o kadar :)

Buket Köşker said...

ewt ewt planı yaptık. gerçi 2 günde ne kadar gezilebilir ama hayatımda ilk kez istanbulu görecek olmanın verdiği bi heycan yok diil:)

teşekkür ederim ...

www.edasuner.com said...

@Buket aşkolsun yani benimi bekliyordun yazmak için hııı :roll: Güzel dileklerin için çok sağol canım. Elini korkak alıştırma yaz her zaman sevgiler