Saturday 15 September 2007

Ayın 15i

Bir memur ayın 15ini neden sever? veya
Bir memur ayın 15inden neden nefret eder?

Sever çünkü bissürü parası olur ve o para cebinde kalır, dilediği gibi harcar, biriktirir gezer, tozar, ohh ohh. Tabi sever.

Nefret eder çünkü, para o hesapta 1 güncük dahi barınamaz. Kira, elektrik, su, telefon, adsl, kredi kartı derken uçaaaarrrr gider. Sonra dersinki içinden sinirli sinirli'ülen getti 1 aylık emeklerim'... Ama bu her ayın 15inde aynı olur. Hatta ayın 15ini sevenlerin de birgün nefret etmeye başladıklarını gözlemlemeye başlarsınız. Bu (bayan)memurların makus talihi galiba diye düşünmeye başlarsınız.

Yok yok, çok ciddi kararlar aldım. Feci tasarruf yapıcam. Ben de kanıtlıcam herkese para biriktirebildiğimi.Yenecem makus talihimi. Benim de param olacak ayın 15inde... İnşalla...

Bugün ayın 15i
Söyle kim bitirdi maaşı?
Ben değilim ben değilim deme
Çünkü sensin yapan bi ton kredi kartı borcu!!!

Gece gece ilhamlandım walla...

10 comments:

baranbra said...

kötü bir bilgi gerçi ama olsun belki daha çok gaza gelirsin;
memurlar çalışacakları ayın maaşını alırlar, yani havaya karışan parayı kazanan emeğini daha kullanmadın, kullanmadım, kullanmadık..
:(

Buketblu said...

hadi ya!!! harbiden çok kötü haber oldu bu... Kötüsün sen kötüsün!!!

Ümit Kurt said...

Memurları da mı bay/bayan diye ayırıyoruz :)))

Kredi kartlarını düzgün kullanırsan çok işe yarıyorlar, yersen :P

Ben de nasıl oluyor da her ay o kadar kredi kartı ödemesi yapıyorum anlamıyorum. Daha doğrusu o harcamaları nerede ve nasıl yaptığımı anlayamıyorum :)

Ben de her ayın ilk gününü çoooook seviyorummm :)) İkinci günlerdense nefret ediyorum :P

Buketblu said...

Walla bay bayan diye ayırıyoruz çünkü bayanlar kıyafet ve süse çok para harcadıkları için olanlar oluyo. Baylar bence bu konuda daha dikkatli.ÖÖle diilmi ya?:?

Ümit Kurt said...

E orası öyle tabii ama erkeklerin de bi sürü ıvır zıvır harcaması oluyo. Cinsiyet ayrımcılığına hayır diyorum :P

Buketblu said...

İyi tamam. Ben de erkekler daha tasarruflu insanlar , keşke bayanlar da öyle olsa demeye getirmiştim lafı aslında:P. Ama madem öyle diyosun öyle olsun diyorum. Burda ev sahibiyiz bişey de diyemiyoruz:P. Sorarım sana ben senin bloğunda!!!

Unknown said...

birilerini bulun (varsa bulduklarınızla) evlenin siz bence bir an önce...bekar insana 2 milyar da versen geçinemez :)) baknı millet 400-500 milyonla geçiniyor :)

Buketblu said...

bak umut açıklarım herkeşe çakma olduğunu!!!<:) (bugün bende dehşet bi tehdit dürtüsü var, neden ki?)

evlenen insan borç batağına girdiğinden zaten bişi harcayamıyo...
Ondandır. Önce sen bi evlen ... Sora görüşelim:p

Anonymous said...

çok iyi yaw keşke her gün ayın 15 i olsa dimi şeker

Buketblu said...

ewt en küsel çözümü eda getirdi walla. Hergün ayın 15i olsa hiç problem kalmıcak!!!

edicim öperim:)