Sunday 9 September 2007

Pazar

Bugün pazar. Hayatım boyunca nefret ettim pazar günlerinden. Hep pazartesi hazırlıklarıyla geçtiği için galiba. En güzel yanı geç kalkmaktır ama insanın aklında hep pazartesi olduğundan mafeles hep diken üstünde olunur. En sevilen günlerde cuma ve cumartesidi. Bazen aradan pazarı kaldırıp direk pazartesiye atlamak geçiyo aklımdan (ama bu sefer de cumartesiyi sevmezdim herhalde) veya hergünü cuma cumartesi yapalım. Bu daha küsel bi fikir. Başbakan olunca alıcam gündemime.Yaşasın bencillik.
Ya amma vıdı vıdı yaptım. Herkese pazartesiyi düşünmeden geçirilen süper pazarlar dilerim.Bu arada pazar günümü bloğunda verdiği linkle şenlendiren Umit Kurt'a teşekkür ederim ve o linki sizin de görmenizi, izlemenizi şiddetle tavsiye ederim. Tıklayın...

lülü

2 comments:

Ümit Kurt said...

Pazar gününü şenlendirdiysem ne güzel :))

Bu arada makarnanın patentini alırsan artık hikayenin bi yerinde benim de adım geçer inşallah :D

Ya bi de bu makarnayı kendim yapamıycak kadar yeteneksizim ben, birisine yaptırmak lazımmm...

iyi haftalar ;)

Buketblu said...

Makarnayı yemeye davet ederdim ama artvine gelmesi makarnayı yapmaktan daha zor. O yüzden sen biraz uğraş bence:)
Yafu bu erkek milletide çok beceriksiz!!!

umite ve şu anda şurayı okuyan herkese muhteşem ve enerji dolu haftalar dilerim...