Monday 24 September 2007

Prosedür

Bazen oturup düşünüyorum. Ben bu bölümü bu kadar prosedürü yerine getirmek için mi okudum? Hayıırrrr!!! Sööleselerdi belki başka meslek seçerdim ya. Bu ne ya! Biz girsek İngilizce öğretsek olmazmı sadece ya? (Amma çemkirdim - Kolaysa git okulda bağır, sıkar tabi azıcık)

Ne depresif bi blog oldu yafu bu bööle!!! Komik olaylarla dönücem ben biriktiriyorum ama nedense balık hafıza oldum tutamıyorum aklımda. Enerji dolu olduğum bi gün eteklerimdekileri dökücem. zamanı var.

Bu arada günün en küsel haberi evimizi değiştirecek olmamız. Daha büyük ve Çoruha nazır kocaman bir balkonumuz olucak. Yuppie yuppie yeah yeah. Tebdili mekanda ferahlık var demişler... Ben mutluyum çok işim olacağını ve çok yorulacağımı bile bile...

tata (hindistancada güle güle demek)

3 comments:

Ümit Kurt said...

Devlet işine akıl sır ermez :))

Yeni taşınacağınız ev hayırlı olsun, artık yeni evde daha az depresif yazılar bekliyoruz.

Benimle uğraşacağına evinle uğraşırsın belki :P

Buketblu said...

Yafu kim kiminlen uğraşıyoki? Gerçekleri söylemek ne zamandan beri uğraşmak oldu?
sağol bu arada...

Buketblu said...
This comment has been removed by the author.