Thursday 20 September 2007

Nöbet ve Öğrenciler

Yılın ilk nöbetini dün tuttum ve nöbet sonrası eve nası geldim, iftarda ne yedim, ne yaptım ne ettim pek hatırlamıyorum. Hepsi tatilde şarj olmuş resmen, durdurabilene aşkolsun. 1. sınıf öğrencisinin bitanesini yaramazlık yaptı diye kolundan tutunca tekme yedim, yine aynı kişiyi başka sefer yakalayınca omzundan tutunca elimi ısırdı. Allahtan
ilk nöbetti, mutluydum. Gayet sabırlı bi şekilde uyardım. Birde gördüğüm olayları videoya çektim nöbet esnasında. Köy çocukları kesinlikle daha şirin oluyolar değiştireyim, her çocuk şirin ama köy çocukları daha farklılar. Aşağıdaki videoda kızlarım var. Çok hoşuma gitti izlerken. Çekmek istedim.Kalite çok kötü ama seçilebiliyor.

3 comments:

Ümit Kurt said...

Çok şirinler gerçekten... Köy ortamı bambaşka cidden... Tekmeler havada uçuşmuş anlaşılan :P

FilizR said...

Kızların oynadığı oyun ne oluyor? Bizim zamanımızda yoktu bu oyun. Ya da Karadeniz'e özgü bi şey.

Buketblu said...

walla bayağı tekme yedim 1. sınıflardan. Henüz durdan, zilden, kızmaktan pek anlamıyolar ve pek iplemiyolar bizi. Ya biz ne biçim tırsardık örtmenlerimizden...

Filocum adını bilmiyorum ama biz bunun değişik versiyonlarını oynardık. Şarkısı değişmiş:P