Saturday, 29 December 2007

$ 750 Bin Dolar $

Haberleri izledikten sonra merak ettim. Tarkanın bir gecede kazandığı parayı kazanmak için 750 ay çalışmam gerektiğini düşündüm... Hiç üşenmedim 3600 küsür gün sonra öğretmen olarak göreve başlayacağını hesaplayan Simge (en sevdiğim öğrencim) gibi kaç yıl çalışmam gerektiğini hesapladım.62 yıl çıktı. Bi garip oldum. Hönkledim. Tarkanın 2 saatte kazandığı parayı kazanmam için 62 yıl çalışmam gerek ama buna ömrüm yetmeyeceği için... Ben o kadar parayı hiç kazanamıcam..Hiç üzülmedim tabiiki bunun için ama garip geldi...
Onun 750 bin doları varsa benim süpper bi ailem, 2 tane süpper ötesi dostum, muhteşem arkadaşlarım, küçücük fıçıcık içi dolu turşucuk bir bloğum, şirin ötesi öğrencilerim, yılda 3 ay, haftada 2 gün tatilim:), eğlenceli bir mesleğim var. Bunları bi milyon dolara değişmem ben....Ha şimdi ben bunları neden yazdımki? İnsanlar hep tarkana özenip onu kısakanacak diil ya belki gugıldan bu yazıyı bulur okur oda beni kıskanır..hatta bide yorum yazar keşke senin yerinde olsaydım diye o zaman görürsünüz niye yazdığımı...(sahte tarkan nickiyle kendime bi yorum yaziim de görün) :)

Ama hayat yine de adil diil bence...Hiç bi zaman olmadığı gibi... Buna örnek olarak ister tarkanı verin, ister Pakistanı verin, ister Irak'ı verin işte adil olmayan ne görüyosanız verin...Diil işte...

4 comments:

umit said...

Sahte Tarkan nickine gerek yok sayın Buketblu. Alenen itiraf ediyorum ben kıskanıyorum sizi :P

Yılda 3 ay tatil ne demek yaaa :D

Bence Tarkan'dan daha şanslısın sahip olduklarınla. Hayat kesinlikle adil diil. Her zaman bunu hatırlatıyor bir şekilde istisnasız herkese. Tarkan'da olsa adil diil, Bill Gates'te olsan adil diil, vebbigoç gibi olsan da adil diil, bana karşı bile adil diil ötesi var mı bunun yaaa :)

bklypbh

Buket Köşker said...

kıskanç şey...:P

ewt kimseye adil diil... Bazen uyuz oluyom ben bu hayata...

GULSAH said...

valla hayat adil diil ama adeletsizliğin doğuracağı üzüntüleri unutturmak içinde ben varım:) nası bağladım ama :)

Buket Köşker said...

kesinle.. ben üzülmeyim - sen varsın

veya

sen üzülme - ben varım:)

süpper bağlamışın bu arada...