Saturday, 15 December 2007

Nihayet!!!

Tam bir ay süren yoğun uğraşlarımız sonunda nihayet internetimize kavuştuk. yafu ne zor şeymiş... Telekom sağolsun yaptı tabi grevi yetiştiremiyo şimdide işleri. Neyse 2 günde 5 defa ofislerine uğrayarak da olsa e-okul bilgilerinin girileceği önemli bir dönemde yaptırdık çok şükür yoksa sürünücektik walla...

Uzun zamandır yazamıyorum ve okuyamıyorum. Çok yeltendim kaçak wireless bağlantılarla bağlanıp bişiler çiziktirmeye ama maalesef o da mümkün olmayınca boş kaldı blogcuğum...

Çok şey yazacaktım ama şu an aklıma gelen 3 şey var.
1.cisi Gülşahçım da comenius bursuyla ingiltereye gidiyo hemde bristole... :) Tebrik ederim canım arkadaşımı:) Hayallerimiz hep gerçek olsun inşallah...darısı Filomuza...

2.cisi dün arzunun evinden tramisu dersinden dönerken arzunun merdivenlerinin ne kadar dik olduğundan bahsediyordumki ayağım kaydı ve resmen merdivenlerden 6 basamak yuvarlandım. Gülsemmi ağlasammı bilemedim ama inanılmaz acı çektim yeminlen. Bişi oldumu diye sormadan ben sööliim ewt oldu. neren acıyo diye de sormayın söölemem:P benim halimden daha önce buna benzer olaylar başına gelmiş olanlar anlar... onlar biliyodur zaten...

3.sü bana bloğumu okur okumaz yiğit özgürün kitabını alan süpper ötesi insan... Sen muhteşem şeyler hakediyosun ve inşallah hakettiğin yerde olursun gelecekte ablasının biriciği...

Bişi daha var aklıma yeni geldi. Tuğçe Baran.. Neden böyle yazılar yazıyor anlayamadım. O kendinden , hayatından, sevgilisinden bahsederken daha şirindi. Mutlaka haklı olduğu yerler vardır ama dikkat çekmeye çalışıyosa bence haksız genellemeler yaparak insanları kötülemesi çok yanlış... Öğretmenlerin maillerinde yaptığı imla hatalarından bahsederken geçmişe dönüp kendi yazılarına göz atmadan insanları acımasızca eleştirip kötülemesi onun tavrına çok ters gibi göründü bana... imla hatası, dahi anlamındaki de ekini ayrı yazmamak, öğrenciyi cezalandırmak( usulünce) öğretmenlik kıstası değildir... Öğretmenim... Çok iyi biliyorum ve görüyorum...
Acaba isim el mi değiştirdi?:P Aklıma gelmedi diil...

HÜPcüm pasını yeni aldım en müsait vaktimde gerçekleştirecem inşallah. Sağlıcakla kal..Bu arada kimse vermese ben oy veririm sana...:P

Mutlu kalın...

3 comments:

GULSAH said...

ahh canım dostum benim...
çok saol her konuda verdiğin sonsuz destek için.kocaman öpüyorum

FilizR said...

Buketos geçmiş ola. Tiramisu tarifini alalım bi ara. Hatta bizzat kendisini de alabiliriz mümkünse.

umit said...

sen de oyunu veriyosan tamamdır bu iş, partinin kuruluş çalışmalarına başlıyorum :)))