Sunday 9 December 2007

Yiğit Özgür Anısı

Kesinlikle her karikatürüne güldüğüm biri varsa o da yiğit özgürdür. Lakin istanbula gittiğimde karşılaşma(resmen sokakta karşılaştık) fırsatı da buldum kendisiyle . Coolmuydu, utangaçmıydı anlayamadık ama bi marketin önünde arkadaşlarını beklerken bizim: 'aaaa yiğit özgür harbiden!!!' 'Hiç de bakmıyo!' ' Amma da cool muş!!!' gibi bizim 2 metre uzaktaki bağırtılarımıza tepkisiz kalınca (yalnız ööle bööle bi tepkisizlik diil, arkasını döndü, elini cebine soktu ööle durdu) benim kafamdan 'bu adam şimdi bizi de karikatür yapar mı?' diye geçmedi diil.

Kitabını da alıcam:)

2 comments:

Anonymous said...

Siteside vardı da bulamadım http://www.karikaturculerdernegi.org/yonetimkurulu.asp
belki yazıyordur burada çok seviyorum bende Buketcim

Buketblu said...

teşekkürler. Hemen bakıyorum edicim.