Sunday, 16 December 2007

MİMMM - Blog sahibiyle Röportaj

Hüp beni mimlemiş. Şimdi yazmassam küser müser:P şakayı bi kenara bırakıp başliim ben...


1- Blog yazmaya ilk defa nasıl başladım?

Mayıs 2006 da başladım..

2- Blog yazılarımın konusu belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor muyum? Yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorum?

Hmmm... Aslında evet. Yani yazıp yayınlayıp okuyorum, beğenmediysem siliyorum. Yani yazarken düşünüyorum benim tarzımı yansıtması için:) e belli bi tarzımız var:P.

3- Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor muyum?

Tabiiki hayır.

4- Blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?

Bekleyiş? Açıkçası öyle aman aman bir bekleyişin söz konusu olmadığını bildiğimden herhangi bi zorunluluk hissetmiyorum. Kaba tabirle çok kasmıyorum kendimi bu konuda...

5- Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceğim?

Keyif almaya devam ettiğim sürece devam edicem bloğuma bişiler yazmaya...

Ben sadece Baranı mimlicem. Mimledim.



2 comments:

baran said...

ALLAH CANINI ALMASIN EMİİİ
TUTTURMUŞ Bİİİ MİMM DİYE...
NEYSEKİ ELİMİN ALTINDA BİLGE VAR :)))))

Buket Köşker said...

sen olmasaydın kimi mimlicektim ben!!!! bilgenin kendine yeni bi kurban seçmesi gereeek!!!