Wednesday, 8 April 2009

Enstantane-Diyafram-Fotograf Makinam



Bu hafta sonu fotografçılık kursuna gidip 2 saatte fotograf makinamı ve içinde ne kadar sayısal değer, işaret harf varsa öğrendim. Hayır bu kadar kolay olduğunu bilseydim bu kadar ertelemez kendimi automatik çekim modundan sıyırırdım ama hala manuel ayarlarla foto moto çekemiyorum ben. Onu bunu ayarlayıpta çekersem ben anca yarım saatte net bi fotograf çıkartabilirim. Yukarda -1 - 0 - +1 ayarlarıyla arka arkaya çekilen 3 resim var kaldıki bu fotolarda sadece ışık ayarları farklı. Yani daha neler yapabileceğinizi siz hayal edin.
Bir de anladım ki en iyi fotoğraf makinası Nikon. Yani fikriniz olsun ama benimkisi de hiçbişeyden geri kalmıyo HDR hariç herşey varmış. Bizzat kendi gözlerimle gördüm en krallarıyla kıyaslayarak.

Bu arada en yakın zamanda HDR bir foto yapıp paylaşıcam sizlerle de .

Konu çok oturup yazacak zaman yok! Ne kadar uyuz bi durum.

Mutlu kalsın herkes.

2 comments:

CoRai said...
This comment has been removed by the author.
CoRai said...

fotoğraf makinasına bu kadar ilgin olduğunu bilmiyordum, ne hoş :))

buarada blogumda ödülün seni bekliyor, beklerim ;)q