Wednesday, 15 April 2009

Farkındalık or unawareness

Kendi kapasitesinin farkında olmayan insanlara inanılmaz sinirleniyorum ve mümkünse onlardan uzak durmaya çalışıyorum. Bu söylediklerim yalnızca 20 yaş ve üstü için geçerli.

Şimdi farkındalık nedir ne değildir ben 2 saat anlatmıycam ama kısaca bi insanın neyi yapıp neyi yapamayacağını bilmesidir ve kendini tanımasıdır.

'Ayy yapamam ama belki denersen yaparım, ay kesin deniycem ama hiç bilmiyorum, yapamayadabilirim , yapsammı yapmasammı...' olayını çok yaşıyosanız muhtemelen size de sinir oluyorum veya olurum... Madem olay seni aşıyo hiç bulaşma demi. Ne hem kendini hem başkalarını geriyosun... Cık cık cık...

Ben yine birine çok kızdım galüba!:)

edit : Bide bişeylere sinirlenip böyle birden saçma sapan yazılar yazdığım zaman kendime çok sinir oluyorum.

2 comments:

"s" said...

"sussan olmuyor,
susmasan olmaz...
dil dursa hakim bey,
tende can durmaz...
...
...
...
...
kanun üstüne kanun yazsalar...
söz uçar 'yazı' iki cihanda"

diye boşuna dememiş demek ki Sezen... :)en zor şey insanın kendini zapt etmesi...

alpers said...

tembellik, başka bir şey değil. biz milletçek yatmayı severiz, hâlimiz ortada... bir de farkında olup fırsat bulamamak var, bu da ayrı bir sorun...alpers