Thursday 2 April 2009

Rüya

2 gün önce rüyamda Atatürkü gördüm. Bunda mutlaka yatmadan önce Anadolu Lisesleri sınavı içn çalıştığım İnkılap tarihi kitabının payı vardır ama hayatımda gördüğüm ender gerçekçi rüyalardandı. Rüyadan sonra ona karşı hayranlığım 1 kat daha arttı yemin ederim. Öğrencilerim de nemden etkilendiler bazıları rüyalarında atatürkü görmek için inkılap tarih kitabını okuyomuş:) Çılgın bunlar!!! Çok garip sorular sordular ;
-Tiçır yanında latife hanımmı vardı fikriye hanımmı vardı:)
-Tiçır gömleği ne renkti beyazdan başka bi renk giymezmişde:)
-Tiçır telefonunuza bi bakın bazen gerçek oluyomuş bu tür olaylar:)
-Tiçır sizin ne işiniz varmış cumhuriyet balosunda:)))
Rüya olduğunu söylessem bile o kadar heycannıydımki gerçek sandılar:))

Rüyamda Cumhuryet balsou varmış bende davetliymişim:) İnaznılmaz güzel sohbet ettik ATAMla yani gerçek olsa bu kadar olurdu!!! Sonra telefonumla kendisiyle öğrencilerime göstermek için fotoğraf çektirmek istediğimi söylediğimde hemen birlikte çekinmek için birilerine rica etti öğrencilerime bide selam yolladı. Benimkiler inanılmaz gaza geldi şaka maka bunu anlatınca. İnanılmazdı... Ağladım rüyamın sonunda . Ya cidden gerçek gibiydi. 3. boyutamı geçtim naaptım rüyamda:))

Ben gugıldan bunu buldum Cumhuriyet balosu fotosu olarak ama benim rüyam çok daha modern versiyonuydu . Hatunlar falan çok güzeldi..

2 comments:

untilwesaygoodbye said...

Ben de birçok kere görmüüştüm Atamızı... İnsan gerçekten çok etkileniyor.

yazmak_eylemi said...

Atatürk gibi büyük şahsiyetleri görmek başarı ve yükselmeye delalettir derler..) hadi bakalım canım işallah..)))