Friday 17 April 2009

Mert ve Çilek


Bugün nöbet sırasında pıncırları kontrol altında tutmaya çalışırken bi yandan da belki güzel resimler yakalarım diye fotograf makinamı yanıma aldım. Ve kızarmaya yüz tutmuş dağ çileklerini görünce hemen çekiim dedim.Bana Alerji yapsa da bence en güzel görünüşlü meyve çilek.


Resimde gördüğünüz yakışıklı Mert.4. sınıf pıncırlarımdan. Gerçektede göründüğü kadar sevimli ve sempatik. Mertin adını hatırlayamadığımda tarif etmek zor olmuyodu benim için. 2 gamzeli velet:) Geçen gün ablası çok komik bi olay anlattı. Mert küçükken aynada kendini görünce benim yanaklarımda delik var diye ağlamaya başlamış. Zor açıklamışlar durumu:)


Karınca ve çilek çiçeği.

1 comment:

untilwesaygoodbye said...

Ne güzel sizin orda çiçekler açmış.

Çocuklara gamze yakışıyor. Mert'e de sahiden çok yakışmış. Zeki bir tipe de benziyor. ;)

Karıncayı sevdim...