Thursday 16 April 2009

Zafer

Pıncırlarım yani Demirciler İlköğretim Okulu bugün bilgi yarışmasında ilçe(Borçka) birincisi oldular. Kadrolu yalnızca 2 branş öğretmeni var okulumun ve bunlardan biri İngilizce diğeri Teknoloji Tasarım . Tabiki başka okullardan gelen süpper ötesi öğretmenlerimiz var ama Fen ve matematik derslerinin branş öğretmenleri henüz bu hafta başladılar(2. dönemin bitmesine 2 ay kala!!!). Büyük özveriler göstererek. Yani Yaklaşık 2 ay kadar ne matematik ne de Fen bilgisi öğretmeni olmadı pıncırlarımın ve toplamda dersaneye giden öğrenci sayısı bir elin parmağını geçmiyor.

Aslında benim burda anlatmaya çalıştığım şey başka...ve bu anlattığım başka bişeyi birilerinin anlayabilmesi... Tabi ne kadar anlamak istenirse...

Başarının istekle doğru orantılı olduğunu düşünüyorum ve pıncırlarımla gurur duyuyorum...İyiki de sizin öğretmeninizim:)

Bu gaz bana bayağı bi gider artık:) Üşenmeyip gecenin şu saatinde chocolate cake bilen yaptığıma göre pıncırlarıma oldukça umut vaad eden durumdayım:P

yesinner de büyüsünler ve daha çok pantolon patlansınlar:)
bi pantalon patlatma modası var şu ara okulda:) pantalonunu patlatan doluyo sweatşirtü beline dolaşıyo:) O denli normal oldu yani erkekler arasında:) Tabiiki ben zamanında kendisi de pantalon patlatmış biri olarak bu eğlence fırsatını değerlendirmekten hiç geri kalmıyorum:)

1 comment:

nilgun sare said...

hes dogrusu, cok tebrik ederim hem seni hem poturcuklarini Buket ablacigim. Bob The Builder'in dunyaya armagan ettigi "yes we can" felsefesi her tarafta!