Sunday 3 May 2009

2 Mayıs


Bugün annemle kahvaltıdan sonra yürüyüş yapıp köye gittik. Hanifeciğim, havva teyzem, deryoş ve arzuyla vıdı vıdı yapıp yaktığımız kalorileri geri aldıktan sonra evimize tekrar yürüyerek döndük. Yani toplamda 10 km yürüdük. Sonra yolda yılın ilk dağ çileklerine rastlayıp topladık.


İl dışı yer değiştirme klavuzu yayımlanmış dün. 12sinde tercih dönemi başlıycak.Okudum ve uyuz bi filin içime oturmasına sebep oldum. 1 ay yüzünden 1 sene daha doğu görevi yapacak zorunda olmak çok canımı sıktı. Anadolu liselerine öğretmen alımı olmayacakmış gibisinden söylentiler bi daha canımı sıktı. Annem burda olsun bana bişey olmaz diyerek düzelttim moralimi. Hele bi açılsın tayinler o zaman karar veririz dedik. Şimdilik unuttuk o konuları.


Bugün çektim bu fotoyu da.Hayatımda ilk defa bu renkte ve boyutta bi tırtıl gördüm. Hormonlu bişiler yemiş sanırsam.
Pis tırtıl hain tırtıl niye yedin bizim yaprakları çıtır çıtır:)

2 comments:

untilwesaygoodbye said...

Tayin olayına canını sıkma.. ;)
Sen 1 ay yüzünden 1 yıl doğu hizmeti daha yapıcam diye üzülüyorsun. Ben ise 12 gün yüzünden il içi tayinini kaçırıyorum. :(

Çilekler elinle aynı renkte. :))

Buketblu said...

Ben ne kadar sıkmam desem de sıkılacak...

Ha 30 gün a 10 gün 2miz de mağduruz sonuçta...

bide o eller annemin elleri:)