Wednesday 27 May 2009

Fatih Terimin parmağı

Ayşecik bugün haberleri izlerken heryerde Fatih Terimin parmak haberiyle karşılaşınca yaptığı yorum: 'Millet hastalıktan kırılıyo adam tek parmakla ortalıkta dolaşıyo...cık cık cık'

Yorumu destekliyorum:)

Yazacak çok şey bulamamın sebebi rutinlik. Bugün Twilight olarak da bilinen ALACAKARANLIK filmini izledim. Bende vampirlerin safına geçebileceğimi düşündüm:) Bahardan olsa gerek:)

Bu haftayı 7 sınav yapıp 150 kağıt okumuş ve o notları e-okula girmiş olarak kapatmayı planlıyorum. Planların içinde Lara Fabian'ın Je Taime şarkısını ezberlemek (nedeni yok-uğraş) 2 tane haftasonu pikniğine organizetörlük yapmak ve saksı boyamak var:)

Çok yoğunum çok.


Ha bide yeni yeni atlattığım bi kendimi salak gibi hissetme durumum var. Feysbukta hacklenmemle ilgili. İğrenç bi duyguymuş ya. Nedensiz bi şekilde çok utandım...

hadi...

No comments: