Saturday 23 May 2009

Kimppu*

Günlerden Cumartesi ve üst komşuda tadilat var. Zarrrrrrrr zarrrrrrrr deliyolar da deliyolar hem duvarı hem beyinleri. Ben de bi yandan copy paste yöntemiyle ordan burdan beğendiğim soruları wordde hazırlarken o iğrenç gürültüye maruz kalıyorum. Allahtan 12de başladılar...

Hava bozuk. Ama zaten çok işim var dışarı çıkmıycam o yüzden farketmiyo.

Annem Salı günü gitti. Ama oldukça iyiyim:) Vidalarımı iyi sıkılamış annem. Babam bu durumun üstüne bu yorumu yaptı.

Geçtiğimiz çarşamba 5 kmsi patikadan olmak üzere 10 km yürüyüş yaparak Aravet yeni adıyla arkaköye çıktık. 5 defa .öt üstü düştüm bi tanesinde çalılıklara takılıp yuvarlanmaktan yırttım. yani ben ölü de olabilirdim. Şimdi böyle annatınca pehhhh dersiniz ama resmen başka yerimden soludum ya. Dizlerim tir tir titredi walla o denli tırstım. Morluklardan ve kıyafetimdeki yırtıklardan bahsetmiyorum bile...

Annemi uğurladıktan sonra Dedemin yanına uğradım Kemalpaşaya. Yılın ilk kirazını ağaçtan topladım. Bissürü limon fotografı çektim. Hatta yukardaki limon çiçeğini desktop yaptım.

*Fincede Buket

4 comments:

untilwesaygoodbye said...

geçenki yürüyüş kazaısında sana geçmiş. olsun. Bir erkek için morluk pek kafaya takılcak birşey değildir ama bayanlarda sinir bozucu olabiliyor.

sk said...

düşmemek için bir seferde en çok 1999 metre yürümen gerekiyor Buket :) kabaca bakacak olursak her 2 kilometrede 1 düşmüşsün :D matematiğim sıfırdır ama ilginç bir şekilde bunu düşündüm ben. sana geçmiş olsun, bana aferin...

Buketblu said...

Koray morluk umrumda diilde ertesi gün yerimden kalkamadım ya..

Serhan süpersin de o patikadan sen yürüseydin napardın bilmiyorum. Her yaz fındıklıkalrdan yuvarlanma sonucu bissürü kişi hastanelik olur burda ki o patika fındıklıktan beterdi. Savunmamı yaptım. mutluyum.:)

FilizR said...

Dedenin anılarını duymayı bekliyoruz!

F.R.